logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۷۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد زنجان:

دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی در زنجان برگزار می‌شود

دوره-توانمندسازی-فعالان-فرهنگی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه دوره توانمندسازی دانشجویان و فعالان فرهنگی از ۵ تا ۱۱ شهریور به صورت اردویی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، گفت: این دوره آموزشی به عنوان دواحد درسی برای دانشجویان محسوب می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مجید نقلی لو در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اينکه با فروکش کردن کرونا وارد چالش های پسا کرونا شده ایم، اظهار کرد: انتشار بیماری کرونا بر محیط دانشگاه تاثیر مستقیمی داشت و فضای آموزش حضوری تعطیل و تمامی فعالیت‌های دانشگاه مجازی شد.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه در زمان همه گیری کرونا، ابراز کرد: فعالیت های علمی دانشگاه در زمان همه گیری کرونا انجام شد اما فعالیت‌های فرهنگی تعطیل شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور یکی از سیاست‌گذاران فرهنگی در دانشگاه‌ها است، ادامه داد: طرح توانمندسازی فعالان فرهنگی در کشور از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان، ادامه داد: در این دوره ها بر عنوان حلقه های میانی تاکید می‌شود.

نقی‌لو با بیان اینکه دوره توانمندسازی دانشجویان و فعالان فرهنگی از ۵ تا ۱۱ شهریور به صورت اردویی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی به عنوان دواحد درسی براز دانشجویان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره ۳ کتاب تدریس می‌شود، افزود: طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن و خط امام در این دوره تدریس می شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه در این دوره به مباحث جهاد تبیین و دستاورد های انقلاب و تحلیل مسائل ایران و جهان و‌.... تدریس می شود، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی شده دانشجویان از دستاوردهای انقلاب در استان بازدید کنند.

وی با بیان اینکه سردار رحیم نوعی اقدم در این برنامه حضور خواهند داشت، افزود: استاندار زنجان برنامه های اقتصادی دولت را در این برنامه به دانشجویان توضیح خواهند داد.

نقی لو با بیان اینکه دانشجویان به صورت گروهی در این دوره ها پذیرش می شوند، ابراز کرد: لیگ های مختلفی در این دوره برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری لیگ خلاقیت در این دوره، افزود: طرح های خلاقانه ای که در این لیگ مطرح می‌شود در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد زنجان بیان کرد: بسیج دانشجویی استان زنجان هر ساله دوره خط امام را برگزار می کرد که متاسفانه امسال دوره خط امام در زنجان برگزار نمی‌شود و فعلان بسیج دانشجویی در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دانشجویان ۱۶ واحد درس معارف پاس می‌کنند، تصریح کرد: ما نمی توانیم از ظرفیت دروس معارف بهره برداری جدی کنیم.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر